Vy?lo v tisku

Volant ? Hogo pogo

Pardubická Punk rocková formace vydala v leto?ním roce po 4 letech nové album s názvem Hogo Pogo u vydavatelství Cecek records. Album produkoval Savec z Visacího zámku - to jen tak pro zajímavost. Obal vyveden jednodu?e punkový , jak od Madonny obsahující textovou p?ílohu + fotky skupiny a jednu pózu jak od Toy Dolls. Máme zde 12 skladeb v trvání 38:34 minut parádního, melodického, pogo tane?ního materiálu v zajetých kolejích Volantu. Jedna deska dala mustr v?em ostatním album i písni?kám, p?esto je to v?dy originální, vtipné a? se nestydím pou?ít výrazu vlezlé. N?co jako na ten zp?sob kdy? death metalista usly?í skladbu Final Countdown od Europe a u? ji nem??e dostat z hlavy ven, ba dokonce si i pobrukuje a pohupuje do rytmu. Tak tomu je stejn? u Volantu. P?kn? si jedou svou houpa?ku a hop - máte jednoduchý ale vtipný refrén snadno zapamatovatelný a máte jej pod k??í. Touto svojí produkcí je ?lov?k bere ?e tady byli, jsou a budou. A budou neodd?litelnou sou?ástí hlavního sm?ru melodického Punku, který nep?echází do Popu ani nikam jinam prost? si dr?í svojí lajnu propojenou v ob?asné Ska s pou?itím dechových nástroj?. Texty snad vypodob?ovat nemusím, tvo?ivost z drtivé v?t?iny je forma hospodské poezie bez pou?ití vulgarism? a hulvátství a?......... Ano a? na pár drobných zásek?, které vyst?elují do naprosto jiné dimenze, uf tak to se povedlo. Které to jsou poznáte p?i zakoupení alba, které stojí 180K?. A jestli neznáte skupinu Volant , proto?e jste p?ívr?enec jiného hudebního zam??ení a nechcete jít do n??eho na slepo, nevadí. Otev?ete si stránky skupiny, mrkn?te na videa a nebo si stáhn?te první album, které skupina poskytla v dostupnost za cenu 0K?. Pot??ení na mé stran?. Jinak co by na chlapce a d?v?ata dnes ?ekl Old?ich Nový?

Volant ? Hogo pogo

Novou sbírku p?íb?h? pardubického Volantu p?edcházely zv?sti, ?e kapela sjela z nastolené trasy a vydala se vst?íc vodám pomalej?ím písním ve folkovém balení. Pravda, v n?kterých z kousk? na desce Hogo pogo je ubrána rychlost, ale Volant si to stále ?ene na ok?ídleném zvolání ?to?te se, panká?ové? z Pardubic a? na konec sv?ta. Paliva s vhodným pom?rem st?edn? rychlých a? rychlých kytar, saxofonu a oby?ejných lidských p?íb?h? je pom?rn? dost. ?ádná z nových písní sice asi nep?ekro?í stín Sn??enek a bledulí, deska je ov?em p?íjemná na poslech, a? zamrzí, ?e je celkem krátká a necelých 39 minut ute?e jako voda. Napsala mi Madonna, O?e? se, Honzo, o?e? se, N?který ve?ery kou?í se tráva nebo Blázn?ní vjelo do punká?? se mohou sm?le za?adit vedle star?ích pecek jako Co bude s náma nebo P?i?la dírou v podlaze. Uchu lahodí také ?arod?jka, jedna z nejstar?ích volantích skladeb, nebo létem provon?ná Sluní se spousta svle?ených sle?en. Na druhou stranu mi p?íli? nesedí Ve voze Volkswagen (na podobné téma mám rad?ji star?í kousek od koleg? Apple juice O automobilu), mo?ná kdyby byla krat?í ... Nic ale nezm?ní fakt, ?e se za Hogo pogo Milich a spol. (a producent Savec z Visacího zámku) nemusí styd?t, práv? naopak se klidn? mohou opít ?ampa?ským za dob?e odvedenou práci, ani se Honza nemusí ?enit. Je?t? by ho man?elka v lét? nepustila na festival a p?i?el by tak o porci rozto?eného hogo fogo poga v kotli na Volanty. A to by si jist? neodpustil, kdy? u? ty ?ty?i roky ?ekal na nové songy ... Volant ? Hogo pogo Délka: 38:34 Písn?: O?e? se, Honzo, o?e? se, Sluní se spousta svle?ených sle?en, N?který ve?ery kou?í se tráva, Jednou jsme tady, páchnoucí davy, Napsala mi Madonna, Ne?lo s ním hnout, Ve voze Volkswagen, ?arod?jka, Blázn?ní vjelo do punká??, Ve dvou se to lépe táhne, Zdra?ili máslo, zdra?ili jitrnici, To sta?í ne?

Hodnocení: 8/10 Martin Vi??a

Volant ? Hogo pogo (z Rock & Pop)

Pardubické kapele Volant m??ete tisíckrát vy?ítat, ?e hraje po?ád jedno a to samé, ?i milionkrát p?edhazovat, ?e produkuje vlastn? stále stejnou písni?ku, jedno jí v?ak neup?ete. Schopnost ud?lat skladbu, která je dostate?n? ?lapavá, zárove? melodická a navrch má výrazný (n?kdy a? vlezlý) refrén. Díky tomu v?emu se prakticky z ?ehokoli, co kapela zrealizuje, stává hitovka. Nejinak je tomu i na aktuálním po?inu dnes u? punkrockových bard?. T?ch necelých ?ty?icet minut nastartuje O?e? se Honzo, o?e? se a pak vám album prohu?í hlavou rychlostí výbuchu semtexu a? do záv?re?né srandi?ky To sta?í, ne? Rád bych v?ak je?t? ztratil slovo o písni Ne?lo s ním hnout. Ani ne tak kv?li hudb?, ale spí?e textu. Ten je pojat jako výklad otce synkovi, který se ptá na to, jak p?i?el na sv?t. Zp?vák tuto problematiku zvládl velice noblesn?. A to tak, ?e by slova mohla být pou?ita v kní?kách pro mr?ata, kde se pí?e o tom, ?e d?ti nenosí ?áp. Kapela je asi jedinou punkrockovou kapelou na sv?t?, která se vrhla na sexuální osv?tu - a sv?te, div se, bez jediného vulgarismu. Poctivá práce, chlapci.

Hodnocení: 5/10 Jan ?ída